ソーシャルネットワーキング
SOUNDS BRASS AND AYOTTE BLOG DRUM INDUSTRY NEWS & PRESS RELEASES

2014'01.29 (Wed)

DRUM INDUSTRY NEWS & PRESS RELEASES



NAMM13 Ayotte Drums(昨年の動画)

New Era for Ayotte Drums: Ray Ayotte is Back After 15 Years

AYOTTE DRUMS is proud to announce that Ray Ayotte has returned to the company he founded 30 years ago. In his new role as Ambassador to the AYOTTE brand, Ray Ayotte will also be involved in product development and marketing. “Ray Ayotte’s impact in the world of drum-making is immense. We now have the opportunity to bridge the Ray Ayotte Era with the NEW ERA for Ayotte Drums. We are very proud he’s come home,” said Jean-Denis Beaudoin, owner of Ayotte Drums.
“I am stoked”, said Ray. “When I step into the Ayotte Drums booth at the 2014 NAMM in January, it will have been 15 years since the last time. This interim has provided me the opportunity for rich experience which I would not have been able to attain any other way. I can bring more now to Ayotte Drums than ever before. I have been to the factory in Bedford a few times and very much like what I see. Jean-Denis has assembled a solid enthusiastic team, capable of making world-class drums and drumsticks.”
Ray Ayotte‘s unprecedented return comes a few months after the newly restructured company reintroduced itself to the market. Under new management after a few years of operational challenges, AYOTTE DRUMS has now made a comeback that is welcomed by drummers worldwide

AYOTTE DRUMSは、レイAyotteが彼が30年前設立した会社に戻ったと発表してます。
AYOTTEブランドへの大使としての彼の新しい役割において、
レイAyotteは、製品開発とマーケティングにも関与しています。
「ドラム-メイキングの世界のレイAyotteの影響は、巨大です。

(古い時代からある、ウッドフープを現在に甦らせしたのはこの会社が最初。)

我々には、Ayotteドラムスのために新しい時代でレイAyotte時代に架橋する機会があります。
我々は、彼が帰って来たことを非常に誇りとしています」
と、ジーン-デニスBeaudoin(Ayotteドラムスの所有者)は言いました。
「私は嬉しい」と、レイは言いました。
「私が1月に2014のNAMMでAyotteドラム・ブースに入るとき、この前から15年でした。
この当座は、私に私が他のどの方法でも達成することができなかった豊かな経験の機会を提供しました。
私は、以前にもまして現在Ayotteドラムにより多くを持ってくることができます。
私は2、3回ベッドフォードの工場に行ったことがありました、
ジーン-デニスは、固体の熱心なチーム(世界に通用するドラムスとスティックを製造することができる
チーム)を集めました。」
レイAyotteの復帰は、新しく再編成された会社が市場に楽器を投入できるのは、
復帰した2、3ヵ月後になります。
2、3年の操作上の挑戦の後の新しい管理中で、AYOTTE DRUMSは、
世界中にドラマーで迎えられる復帰を果たしました。

(昨年の動画を見直して気がつきましたが、スネアスイッチに
若干の変更があったかもしれない。)



02:53  |  未分類  |  TB(0)  |  CM(0)  |  EDIT  |  ↑Top

Comment

コメントを投稿する


 管理者だけに表示  (非公開コメント投稿可能)

▲TOP

Trackback

この記事のトラックバックURL

→http://ayotte.blog73.fc2.com/tb.php/2405-08f801ae

この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

この記事へのトラックバック

▲TOP

 | HOME |